لیگ برتر والیبال بانوان| صدرنشینی تیم سردار آزمون و پیروزی خودروسازان در نخستین هفته

15:15 - 22 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۷۴۴۷۴
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
هفته نخست لیگ برتر والیبال بانوان با برتری تیم‌های پیکان، سایپا، ذوب آهن و سریک گنبد آغاز شد.

خبرگزاری میزان - هفته نخست مرحله مقدماتی بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران امروز  (جمعه 22 مهر) با چهار دیدار در شهرهای رفسنجان، یزد، تهران و گنبد پیگیری می‌شود.

تیم مس رفسنجان در نخستین بازی این رقابت‌ها در سالن 9 دی رفسنجان میزبان سایپا تهران بود و سه بر یک مغلوب این تیم شد.

شاگردان مریم السادات هاشمی در ست سوم این مسابقه 25 بر 23 مغلوب میزبان شدندT اما در سه ست اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 23 و 25 بر 15 مس را شکست دادند تا عنوان نخستین فاتح لیگ برتر سال 1401 را به دست آوردند.

در دیگر مسابقه هفته نخست لیگ برتر زنان تیم سریک در سالن المپیک گنبد میزبان صدیق گفتار وارنا بود و حریف خود را با اقتدار شکست داد.

نماینده گنبد در سه ست متوالی، با اقتدار و با امتیازهای 25 بر 12، 25 بر 13 و 25 بر 11 شکست داد در جایگاه نخست جدول قرار گیرد.

همچنین تیم پیکان تهران در سومین مسابقه این هفته در سالن ساپکو میزبان تیم تازه وارد به لیگ برتر زنان (جهانبین چهارمحال) بود و موفق به شکست سه بر صفر این تیم شد.

شاگردان فاطمه رشیدی در این مسابقه در سه ست متوالی با امتیازهای 25 بر 15، 25 بر 9 و 25 بر 14 نماینده چهار محال را شکست دادند و سه امتیاز کامل مسابقه را دریافت کردند.

تیم طلوع یزد مهر در چهارمین و آخرین دیدار این هفته لیگ برتر زنان میزبان ذوب‎آهن پرافتخارترین تیم این مسابقات بود.

نماینده اصفهان در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 19 و 25 بر 22 حریف خود را در بازی خارج از خانه شکست داد.

بدین ترتیب تیم‌های سایپا تهران، سریک گنبد، پیکان تهران و ذوب‌آهن اصفهان در هفته نخست لیگ برتر زنان موفق به شکست حریفان خود شدند و به سه امتیاز کامل دست یافتند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *